16 October 2009

Väike valik Puhhi varasematest õmblustöödest :)

Roosa kleit minu ülikooli lõpetamiseks. Material atlas, keskel pits ja valge lint. Modelliks mina. (2009. aasta 1 töödest)
Valge ülikond venna lõpetamiseks. Modelliks siis venna ise. (2008. aasta 1 töödest)
Minu keskkooli lõpukleit. Materialiks on atlas ja lõige peast. Tegumood sai ise viimasel hetkel välja mõeldud, kuna kleit, mida alguses plaanisime teha ebaõnnestus (liiga keerulise tegumoega). Modelliks mina. (2006. aasta 1 töödest)

Kollane minikleit, mis siiamaani seisab kapis ja ootab õlgadele ilusaid pandlaid. Sellest väiksest pisiasjast hoolimata sai kleiti demonstreeritud vanaema sünnipäevapeol. Modellideks mina ja mu vend. (2007. aasta 1 töödest)
Roosa voltidega kleit. Puhh tegi minu 19. sünnipäevaks :) Ja minu seljas ofkoors :P (2005. aasta 1 töödest)
Valge eest reguleeritavate paeltega pluus. Modell mina.
Punane voltidega seelik ja punase valg topp. Modell mina.
Hall voltidega miniseelik. Materiali nime ei mäleta. Modell mina
Lilla lühikeste varrukatega pluus. Material - atlas, lõige peast. Modell mina.

Praeguseks kõik. Hiljem lisan juurde.
Seniks säuh,
Notsu





No comments:

Post a Comment